Převzetí do servisu
Máte již IdM řešení a nejste spokojeni se stávajícím dodavatelem? Nemohou anebo nechtějí podporovat vaše IdM řešení?
- Nabízíme převzetí stávajícího IdM řešení do našeho servisu a provozu
- Máme bohaté zkušenosti s implementací a správou různorodých IdM řešení
- Disponujeme širokou škálou IdM profesionálů
- Jsme schopně efektivně řešit vzniklé problémy a požadavky
Služby v rámci správy a podpory
- Opravy chyb IdM řešení dle garantovaných podmínek
- Údržba dokumentace
- Manuální monitoring vybraných důležitých funkcí
- Automatický monitoring
- Aktualizace (na vyžádání)
- Konzultace pracovníkům zákazníka v případě, že částečně zajišťuje podporu systému (aplikace) vlastními silami
- Drobný rozvoj - změny v malém rozsahu (doplnění funkcí, změny vzhledu apod.)
HelpDesk
Součástí správy a podpory IdM řešení našich zákazníků je i služba HelpDesk a garantovaná úroveň služby (SLA).